Kul? nej..

Var i skolan klockan nio imorse för vi skulle ha nationella? eller nej det skulle vi ju självklart inte ha, vår mattelärare hade sagt fel dag till oss. Men det löste sig genom att jag felicia och alex åkte hem till mig. Jag somnade till tolv eftersom vi börjar tio över tolv.

Idag slutar vi skolan halv fyra, orkar egentligen inte men det får gå. Nu ska jag snart ut och röka för att palla den sista tiden av svenskan. Visst ja , ska försöka få in bilderna från London här på bloggen också.

4 dagar kvar till jullov!
9 dagar kvar till julafton!
10 dagar kvar till idre!

16 dagar kvar till nyår!

Får bli en suddig bild på mig och älskling sålänge. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0