.

ännu en dag närmare sommarrocken.
& ännu en dag närmare skolan :(


Dagen började med att jag blev väckt av mamma och Martin. Sen gick jag ner och började
klippa gäset. Städade sedan mitt rum, vilken behövdes! Sen körde Martin mig till badet.
Blev bad och massa prat, sen stack vi med Palle och åt sen körde vi till mig och badade.
Vi hann såklart med några runder i Svedala också. Blev sen körd hem, och har bara varit
hemma hela kvällen sen 11 ungefär. Kan verkligen inte sova. :( Ska försöka nu iaf, Godnatt.

Det känns som allt verkar bli bra, och det är absolut detta jag vill. Jag hoppas bara
att jag kan lita på dig nu också. Jag vill verkligen det. Jag tycker om dig, det vet du. (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0