Onsdag

Var och hämtade min moped idag, måste ju ha en. Mamma&Pappa är trötta på att köra mig
överallt. Så det var lika bra. Jag lär inte bli tagen för fortkörning iallafall....



Nu ikväll har jag och felicia träffat matte och alex. Stack och hyrde film, men kom på att dom flesta
hade redan sett den. Kul?! Men dom stack vid elva tiden, och sen kom elin och tog några cigg med
med och snackade en massa. Gick in igen vid tolv. Och nu sitter jag och kollar på film; Den där Mary
tror jag den heter. Har somnat till den filmen ett par dagar i rad nu, börjar bli ganska uttjatat. Nu ska
jag snart sova, måste försöka komma upp i tid imorgon så man får något gjort här hemma. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0