avslutning, bal & Sandra.

jaha, här har man inte varit speciellt aktiv. men mitt internet har klyddat och jag har verkligen inget behov av en data nu. men i tisdags vaknade jag bredvid martin<3, han stack ganska fort och sen hade jag en hel del att göra. så jag tog mina saker och stack vidare till josefine för att göra mig iordning, och det gjorde jag. sen blev vi körda till skolan, tur det för det var inte speciellt jätte lätt att gå i mina skor! men jag klarade det! sen blev det avslutning i aulan, ganska tråkigt eftersom man bara ville iväg. sen vid 9 tiden åkte vi med bussen till Törringe. vi alla hade faktiskt jätte roligt på balen, det trodde jag aldrig! sen vid halv tre kom mamma och hämtade mig, felicia och josefine. vi lämnade av josefine sen stack jag och felicia hem till mig, och vi sov väldigt gott!
&igår var vi hemma hos Sandra som fyllt 18, grattis och jätte tack :D det var verkligen trevligt. vid halv två kanske, blev vi hämtade av stefan. åkte en runda och sen hem med ida och sov. och nu sitter vi här vid datan och kollar på bilder sen balen och snackar skit. :) & nu kom felicia, så nu får man vara social. haaj och ivaaaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0