dumt att klaga

fy vilken kväll igår. var ska jag börja?! kom till Josefine runt 9 sen blev det en massa dricka. kanske lite för mycket? blev lite bråk mot slutet men sen stack jag, Emelie och Philip hem till mig. åt nudlar för vi var väldigt hungriga , alltid nice :D var väl hemma lite innan 3 skulle jag tro. gick och la oss efter maten, men som vanligt så kunde inte jag somna. så jag la och pratade med mig själv ett tag, väldigt roande faktiskt haha. vaknade upp vid 10 tror jag, har ingen speciell koll på det om jag ska vara ärligt men skit i det. nu har både Philip och Emelie stuckit hem så ska snart in i duschen. sen träffa Felicia och Emelie, blir väl att färga deras hår. sen ikv vet jag inte vad som händer orkar bara inte sitta hemma, är rastlös!
har mobilen med, & nej den ska inte vara tyst idag heller lova mig det?!
bilder från igår kommer upp senare om Emelie orkar skicka :)


haha, riktigt gammal bild. mammas data så får snällt bli så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0