.

Vaknade "imorse" runt kvart i tre. Sen gick jag ner och sola med mamma & pernilla.
Och felicia åkte hem, det blev inte så mycket solande eftersom jag vaknade så sent :(
Men sen vid sju tiden så åkte vi till svedala, skulle äta på kinarestaurangen, men det
var jag inte speciellt taggad på så jag åkte med martin till malmö. Körde en massa
runder och sen tillbaka till svedala. Var riktigt dött i svedala idag så jag var hemma
redan vid halv ett. Och nu kan jag verkligen inte sova och klockan är snart halv tre.

Jag vet inte vad jag ska tro längre, ibland verkar det som allt du säger är sant
&ibland känns det bara var något du hittade på för att se vad jag skulle säga.
Allt blir skit svårt för mig, allt känns så pinsamt i slut ändan. Men det är väl bara
att de vad som händer. Såhär är det bara; what goes around, comes around.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0