jaha..

.. har mest varit hemma idag, men nu senare ikväll stack vi ut och träffade Viktor. Jag, Emelie, Felicia & Ida :)
Vi stack och spelade beach volleyboll, så jag har faktiskt rört på mig lite idag (a) sen stack vi vidare till mcdonal's
aaaaj, där sprack det.. men köpte iallafall en glass sen vidare till sportan och vi var jätte tuffa. Like usual! Blev
sen lämnad hemma vid 11 för imorgon ska jag vara i skolan redan klockan 9. :( in till malmö med klassen och
sen ska dom andra i klassen spela laserdome, dock inte jag för jag har inga pengar och jag tycker att det är så
fruktansvärt tråkigt. Så varför spilla pengar på det? Nejtack, hoppar de. Nu ska jag sova, eller nej sätta igång en film.

bilder sen idag.












jag vet, vi är inte som alla andra. men varför ska man vara det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0