Måndag, 8juni.

Kunde inte sova inatt, så var vaken och gjorde Ingenting, verkligen Ingenting. Men sen var det iallafall skola, stack dit vid halv ett och sen skulle vi egentligen på dom tre sista lektionerna men jag och Felicia orkade verkligen inte. Det är så fruktansvärt tråkigt just nu! Och helt meningslöst. Iallfall, sen stack jag, Ida och Felicia hem till Felicia. Tog det lugnt och jag somnade nästan men det var faktiskt inte så konstigt. Sen stack vi ut, gick en runda och jag fick mat i magen det är ju bara ett måste faktiskt. Lite senare träffade vi Viktor vi fick tränga in oss i bilen helt Fullt vill jag lova. Men det gick bra ändå, körde bara en massa runder och nu vid halv 11 kom jag hem. Måste snart sova för skolan börjar klockan 8 imorgon. Jag vill inte :(

TuffeUffe, visst?
Blev en kväll ut igår också. Asså helt sjukt, vi stack till skogen vid halv tolv kanske? Tänkte bara för skoj skull. Men där ute stod en massa poliser, blev faktiskt chockade eftersom klockan var så mycket. &ja en tradig söndag liksom? Men sen körde vi vidare in i skogen och Viktor skrämde upp båda mig, Felicia och Emelie. Jag har nog aldrig varit så rädd på länge, det var faktiskt pinsamt :p Men skitsamma, imorse fick jag reda på av mamma att det hade varit ett mord där. Det var faktiskt ganska läskigt. Och Viktor var helt cool lugn medans vi andra småtöser skrek som små barn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0