seg måndag

Efter skolan stack jag och Felicia hem till mig, skulle egentligen hjälpa mamma här hemma med en massa
men det blev ändrade planer. Jag och Felicia somnade duktet i min säng! Vaknade igen vid halv fyra kanske?
Och nästan nu precis fick jag reda på att mormor och morfar ska bjuda ut oss på restaurang, så dom kommer
nu vid kvar över sex.. Aaaj jag måste snabba mig. haaj! :) Som vanligt så når ni mig på mobilen.

&Midsommar firas i vårt andra hus, ingen vi kan störa där. Det som måste fixas är bord, stolar & stereo.
Men det får vi snällt fixa nu i veckan, såfort så möjligt. Har ni något så hojta till, om ni vill/kan hjälpa till.

FULLT ÖS MEDVETSLÖS?! jaaapp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0