Onsdag, 3 juni.

jag förstår egentligen inte varför jag har skaffat blogg, för mycke fritid kanske?

har iallafall precis kommit hem, blev avsläppt nu lite över elva. har varit ut med vigge, felicia&ida.
har bara kört runt en massa, blev god tårta hemma hos ida lite senare =D mums, det tackar vi för.
men idag orkar jag inte skriva mer, för imorgon är det skola igen. börjar inte förren tio så det är
väl aldrig fel, det enda felet är att jag måste cykla till skolan. &då kan ni räkna ut att jag måste
cykla hem också va? usch, nej jag vill inte ens tänka på det. så ska nog sätta igång en bra film
så man inte somnar. Puss och Godnatt!

Kommentarer
Postat av: amanda jörgensen

äntligen skaffar lite fler blogg :) glöm inte att läsa min, fast den är kanske inte så värst intressant eftersom jag skriver i varje inlägg att det är sommarlov snart.

2009-06-04 @ 17:38:08
URL: http://ajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0