2012

Hallå där, Kött och blåbär

Har varit och sett den nya filmen 2012, SUUUUUUUUUUUUUCKS ! Och ont i röven har jag :P Louise också.. Jag tar över hennes blogg nu.. skoja

Nä men filmen va bra faktiskt :) ganska coola effekter och sånt..  hoppas det händer snart så vi slipper leva :) Ganska trött på de faktiskt :) inte louise säger hon. hon vill gå i skolan 6 år till sen jobba i 40 år som alla andra och tjäna lite pengar där nästan 30% av de går till staten.. men visst det är ändå rätt gutt. nu har vi precis kollat på paradise hotel, första avsnittet :O wooow dem knullar redan :D kan inte bli bättre. nu ska vi väl sova, skola imon ju :( mimmi snarkar .. och hon ligger på min halva av sängen, skithund. tusse är naken och det ska jag också bli snart :D

Puss gonatt !

/Alex

Kommentarer
Postat av: Emelie olsson

hahhaha ni två är så sjuka! :D men jag älskar louise ändå. :D <3

2009-11-16 @ 19:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0