Pundare

Louise är en pundare :)

Jag också :(

Vi har flyttat hemmifrån :)

Skoja bara :(

Vi ska måla hallen imon :)

Fast vi har ingen färg :(

Louise kan inte måla :)

Inte jag iheller :(

Jag är fan uttråkad :)

Louise sa de precis :(

Vi dricker coca :)

Fast louise drack upp den :(

Louise tycker inte om detta blogginlägget :)

Men jag gör :(

Vi kollar på en tråkig film :)

Utan ljud :(

Och nu blev det reklam :(

Vi ska nog gå och lägga oss snart för vi ska upp tidigt och måla imon :) om lasse köper färg och penslar och täckpapper
och lite annat som vi behöver.


nä men seriöst nu, Idag har jag och tusse inte gjort så mycket faktiskt. Vi vakna vid typ 16-17 eller ja jag vakna 16 louise 17. så under tiden hon sov så spelade jag lite dator, (fishville, farmville, café world och streetracing.) riktigt nice, sen vakna hon så låg vi där en stund  sen körde vi och handla mat. sen åkte vi hem och LAGADE DE ! jaa eller jag lagade och tusse rörde runt i såsen, Så bjöd vi på lars och monica. dem tyckte om de jätte mycket .. Nya Nakna kocken ;) sen kollade vi på film. 17 again som är riktigt tråkig, men tusse har ju en crush på Zac så får väl ställa upp om man ska få något inatt. nu har vi inte gjort så mycket, riktigt tråkig dag faktiskt, kollade existenz precis lika tråkigt som vanligt, den sidan har ju bara blivit sämre och sämre... JUST NU! : Tusse är utr och röker jag sitter vid datorn och mimmi ligger på golvet tv är på och ljud av, fast nu ska vi sova Puss nattinattii
nu kom hon ! hahah puss gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0