Super mario bros :)

Nu ligger vi och spelar super mario bros 3 på nintendo 8 bit :) övernice, eller ja loooolloou spelar och jag tittar på riktigt ego är hon:O frågar jag om jag får spela så hon bara NÄ! DU ÄR KASS! Mimmi ligger också här och slickar sig lite :P och biter :S ? störd hund. hon biter av dem svarta sakerna under tassarna :D

Idag har vi ätit McDonalds :) de va inte så gott idag faktiskt :( men tusse gilla de, som vanligt... hon va ute och körde innan också, de gick väl bra tydligen hon kom ju hem igen så.

Imon ska vi till skolan kl 9 :( och jag ska också dit och göra färdigt en uppgift, Och Felllleeeeeeeeemannen kommer också kl 9 så de ska väl bli kul, ENTE! Stiga upp tidigt är fan de sämsta som finns, bara för att köra henne till skola också :O fattar inte att hon uttnyttjar mig för de asså, känns riktigt tråkgit att vara tillsammans med någon för man har bil. snart är de idol i malmö :O riktigt nice jag och tusse ska ju dit och kolla på de, louise mormor som är jättesnäll bjuder ju :)

Någon som behöver en hemsida eller blogg så kan nu ju höra av er till mig för jag ska starta mitt företag snart! dem första 10 är gratis!

Louise vill nog sova nu.. eller så vill hon ha datorn för hon hänger på mig ! lite jobbigt faktiskt så vi hörs imon Puss gonatt!


Kommentarer
Postat av: felicia

hahahah knäpp i huvet...

2009-11-18 @ 08:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0