helgen planerad

Då är helgen också fixad! Fixat stuga i beddinge, blir förhopningsvis 8st. Jag alex, Max Sandra, Micke Felicia och Therese Jocke ! :) Ska bli riktigt skönt att få komma iväg med härliga människor på Valborg. Blir grillning och en del dricka !! Stannar nog till söndag eftersom vi har stugan till dess. Hoppas Hoppas bara det blir fint väder , ser ju inte ljust ut just nu.. Men inga sura miner för det inte!



Nu när älskling är iväg och jobbar så har jag inte mycket att göra. Ska väl in och se om det finns något bra på tv sen blir det sängen! Och sova direkt när han kommer hem. Tror jag vill bli körd till skolan imorgon så blir det nog att jag går hem. Beror på vädert! åh vad jag vill ha helg! ♥

Kommentarer
Postat av: therese

Det ska bli super härligt! Hoppas bara på att denna sjukling blir hyfsat frisk tills på fredag :/

& angående vädret så deppa inte ner dig.. Har fått höra att det ska bli upp mot 20 grader i dagarna och dom har spått en solig valborgshelg :D

2010-04-26 @ 22:05:38
URL: http://magnin.blogg.se/
Postat av: sandra blad

guuud, jag längtar också till valborg.. sen vi fick stugan så längtar jag bara ännu mer :D

2010-04-27 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0