måndag igen

Godmorgon då är det måndag igen. Ska bli färdig på geofrafin och sen sticker jag och felicia och solar. Sen blir det stan med älskling. Ska se om jag hittar en tröja och lite annat.

Igår var ju jag alex andrée och alicia i Tyskland. Blev en massa dricka såklart!! Åkte hemifrån kl. 07.00 och var inte hemma förrän vid 2 halv 3 har jag för mig. Och då ringde mamma och då åkte vi direkt på restaurang i Höllviken. Blev god mat och sen vidare till svedala och hem till andrée och alicia igen för att spela bingolotto såklart ;) Ingen vinst denna gång iheller! Börjar bli onödiga pengar! Blev en lång söndag, för att bara ha sovit 2-3 timmar under natten mellan lördag och söndag. Bilder kommer senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0