Skolan

Kom till skolan vid kvart i nio, loggade in och gick på lektion. Hade geografi men orkade verkligen inte sitta kvar så nu sitter vi bara vid datan. Har hunnit med och äta också! Har varit fullt upp i helgen, känns det som.

i Fredags väntade jag på älskling nästan hela dagen, var och tog en runda med felicia. Och sen kom jag hem och gjorde mig iordning för vi skulle till max och grilla och äta, gott och trevligt! :) Det tackar vi för!

i Lördags var det en lugn dag. Var mest hemma. Åt och tittade på film.

i Söndags stack jag och alex till skogen med andrée och alicia. Och mimmi! Blev en runda där och när vi kom hem blev det mat efter ett bra tag! Snabbade oss vidare till a & a igen för att spela bingolotto som vanligt eftersom det var söndag ;) Efter det så grillade vi korv. Och sen körde vi vidare hem och kollade på 8 mile och sen en annan skum film som mamma och pappa hade hyrt, rätt så dålig faktiskt!

Nu väntar vi på vår långa håla som vi har efter lunch och då ska jag sticka ner och sola, men felicia följer med mig :) Ikväll blir det nog en runda i byn med alex om han inte får jobba vilket jag inte hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0