godkväll!

Så nu har jag börjat friskna till. Har inte mått speciellt bra idag alls faktiskt! Var hemma hos Therese igår med 17 tjejer, först blev det fördrink och tilltugg och sen blev det tipsrunda och efter maten blev det brännboll, och usch vad det var pinsamt jobbigt.. Lite i ett åkte jag och Sandra hem, alex kom och hämtade oss för då var man lagom trött!

Vaknade vid halv tolv tror jag, och inte gjort något alls. Alex jobbar och tjänar pengar fast han hade precis lunch så då var han hemma om med Mcdonalds..... Aj aj aj. Men nu ska jag snart ta ett bad och se till att man blir lite fräsch. Bilder ifrån igår kommer nog upp på facebook, det mesta kommer upp där..

Jag vill vill vill !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0