hemma

Så nu har jag slutat, och det känns skönt att jag inte åkte hem då när jag egentligen ville... Ingen speciell rolig lektion, fattar ju ingenting om det här med photoshop. Någon man kanske ska lära sig. Men iallafall, pappa kom och hämtade mig efter skolan och när jag kom hem så var elektrikern här. Hoppas nu inte han tar för lång tid på sig så vi kan börja med det andra vi ska ha gjort.

Nu väntar jag på älskling tills han har slutat, sen vet jag inte riktigt hur vi ska göra ikväll. Men ska iallafall se Nrj i Malmö. Kul när man verkligen vet hur extremt mycket folk där kommer att vara. Men man måste väl se det, har ju aldrig sett det förr så.

Nu ska jag ta och fixa frillan och kanske sätta på lite smink.



Charmig bild! Från idre förra året. Saknar vintern lite nu faktiskt, detta vädert känns väldigt meningslöst!
Och ja! det var väldigt kallt där uppe på toppen, därför jag ser ut som jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0