tisdag 24/8

Jag precis varit och ätit, blev nudlar och mackor. Usch så mätt jag är just nu.

Ska snart ha företagskonomi och jag är inte alls sugen! Vill hem och sova en stund men nej! Slutar klockan fyra och efter det ska jag och felicia ner till gymmet och träna. Och imorgon blir det träning med Sandra. Känns skönt att ha kommit igång med det fast dock känns det som att det inte gör någon nytta.. Vill bara vara smal och kunna äta precis vad jag vill.

Pappa och Alex är just nu inne och köper kyl och frys och en spis, kanske även en duschkabin. Men iallafall, jag hoppas bara att elektrikern kommer snart så vi kan bli färdiga! Känner bara för att flytta ut alla mina saker nu och köpa en massa nya roliga saker. ( Undra hur det går utan pengar? )

En sak jag också måste göra är att jag måste börja övningsköra. Men det ösregnar ju varenda jävla dag/kväll och då är det inte kul att köra, tycker jag!


Kommentarer
Postat av: rebecca

jag har försökt övningsköra en gång på en parkering. det är fan skitläskigt!

2010-08-24 @ 12:45:25
URL: http://rrebeccapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0