uttråkad

Då sitter man här igen. Har duschat , men inte gjort mig iordning. Ska ju inte iväg förrän kl 6. Har precis varit i "lägenheten" och tittat lite vad pappa har gjort och druckit en Cider för grannen har varit här inne. Nu vet jag inte vad jag ska göra, mycket tråkigt. Får väl vänta ut tiden helt enkelt. Har hunnit med en del idag. Klippt gräset , fixat vid utemöblerna , kört cykelen till nicolina , sopat vid dom andra utemöblerna men dock har jag inte plockat undan på mitt rum vilket som stod först på listan. Äh det är ju mitt rum så det är ju bara jag som ska vara nöjd. Inte mamma eller pappa.

Hoppas på en trevlig kväll idag. Klockan 6 kommer ju max och sandra och hämtar mig för då ska vi hem till nicolina. Där blir det grillad korv för dom som vill men ja hoppar det eftersom jag inte är speciellt glad för korv. Så istället har jag ätit ägg och räkmacka, mycket gott! Har också ätit ost & broccoli soppa. Dock var inte den så jätte omtyckt idag. Men nu ska jag kolla lite på it'slearning om det har kommit ännu mer läxor.. Och det har bara gott 2 dagar av "riktig skola".
Undra hur detta kommer sluta.

Blev rätt mycket sagt men inget speciellt intressant, har bara ingenting att göra just nu.. !




Det ända jag verkligen hatar med Malmöfestivalen, det är allt folk! Usch jag verkligen hatar att trängas. Och alla fulla idioter som beter sig som svin! Men jag ska sluta gnälla och göra det absolut bästa av kvällen. Åker dit med trevligt sällskap så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0