fredag !!

Torsdag
Igår blev det som sagt ingen skola. Så jag åkte hem till Therese för att baka lussebullar :) Precis när dom blev klara åkte jag hem med mamma så vi var säkra på att vi kom hem. Vilket var tur. Då gick vi direkt in till grannarna, där det bjöds på lite gott gott och pepparkakor. När vi kom in igen var det dax att fixa ihop soffan som hade kommit! Gick rätt fort. Efter ett tag kom Andrée och Alicia och vi åkte ut en runda. Sen bestämde vi oss för att byta bil och åka pulka bakom. Sagt och gjort, efter ett tag var alla ute på vägen, tittade, fotade och åkte själv. Sen blev det film och sängen.





Fredag
Idag ska jag hem när jag slutat, ta en dusch och fixa till mig. Ikväll blir det mat med mamma, pappa, krille och pernilla. Nu ska jag gå till matsalen. Se om där finns något att äta. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0