godmorgon godmorgon!

Jag är just nu förjävla trött. men jag ska inte sova! bättre att komma i säng tidigt idag så man hinner med lite imorgon. ikväll ska jag och älskling till vanningen för jag måste simma, men jag ska försöka ta mig till solariumet först. hur nu det ska gå till..

ingen som vill komma och hålla mig sällskap idag? känns som älskling bara jobbar hela tiden och jag kan aldrig hitta på något kul själv. (bara städar, städar och städar).



+ att min jacka kommer idag! =D eller det får jag hoppas iallafall....

Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag förstår hur du känner. För tillfället känner jag precis likadant som dej :)

2010-12-30 @ 18:40:04
Postat av: Louise

Sånt är riktigt tradet.. men idag är det nyår, gott nytt år :D

2010-12-31 @ 10:59:44
URL: http://louiseangelsmark.blogg.se/
Postat av: Alicia

Ja de é skit tråkigt. Gott nytt år på er oxå. :D

2010-12-31 @ 11:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0