godmorgon

Vakna? Jag är.. Sitter i skolan och ska ha geografi nu, med världens segaste lärare. Och lektionen varar i två timmar. Vet inte riktigt hur mitt nya schema är så vet inte när vi slutar idag. Får se

Igår städade jag och alex hela huset och det ska vi göra varje vecka eftersom vi måste få lite pengar så vi kan åka med till thailand. Inatt kunde vi inte sova så vi har bara suttit vid tvn och pratat hela natten. Halv 8 körde vi och köpte bullar och gjorde frukost på sängen till mamma och pappa. Uppskattat iaf!

Nu måste jag sluta skriva, hörs kanske senare.  Puss



Jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: sandra blad

ååh ska ni till thailnad! det vill jag med :( när ska ni dit?

2010-01-21 @ 12:20:10
Postat av: Louise

Vi ska ju dit med er? :p med krille och pernilla nästa vinter ;)

2010-01-21 @ 13:11:23
Postat av: sandra

aah just det. men max sa att inte var säkert alls. fast det var några veckor sen han sa det i och för sig :P men ååh vad det kommer bli kul :D

2010-01-21 @ 20:35:16
Postat av: Louise

Det är fortfarande inte 100% säkert, meen jag tror och hoppas! :D Ja det hade varit riktigt kul :D

2010-01-21 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0