Sherlock Holmes

Vaknade vid kvart över tre, och klädde på mig för att alex sen kunde köra mig till Petra så jag fick fixat mina naglar. Ska nog inte dit förrän om 6veckor eftersom naglarna håller toppen! Nu ikväll har vi varit med mamma och pappa på restaurang och bio - Sherlock Holmes , sen lämnade vi mina föräldrar för dom bor på hilton hotellet, fast vi gick först upp en runda till deras rum och drack en cider. Men sen vi körde och hämtade mimmi hemma och sen stack vi till felicia och eken och pratade lite.

Nu har vi kollat lite på tv, ska ner och göra mackor. Imorgon ska vi nog städa eftersom vi behöver samla ihop pengar till thailands resan! Ha de, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0