trött!

Väntar på att alex ska komma hem. Så vi kan gå och lägga oss.. i min nyaaa säng eller ja..

Ikväll har jag bara varit hemma med felicia eftersom våra pojkvänner har lämnat oss och jag hade verkligen ingen lust till att göra något annat än bara spela wii hela kvällen, även ifall det kan vara riktigt jobbigt! Så nu har jag träningsvärk i höger armen? , hoppas det går över till imorgon. Ska ta en bild på min nya säng och sängram imorgon om jag får tid.

Förresten, filmen i söndag ( Avatar ) var verkligen inte som jag hade hoppats på. Inte alls de jag förväntade mig. Jobbigt att kolla på 3D för de va inte alls bra. Och glasögonen skavde. För mycke pang-pang. Men nu kommer älskling så ska gå ner.

Hörs antagligen mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0