hej på dig!

Är hemma igen i stugan efter att ha tagit båten ut till stan för att äta och handla lite kläder, har fotat så lägger upp när jag kommer hem. Har fotat en massa andra saker också, dock mest när vi har varit på båten. Imorgon kör vi hem men det har varit skönt här uppe. Ska samtidigt bli rätt skönt att komma hem igen nu när det nästan är 30grader i poolen :) Så vi kör imorgon efter frukost, så man inte väntar ut hela dagen.
Men nu ska jag ut i solen med mormor, har haft fint väder här hela helgen också. Alla bilder läggs in när jag kommer eftersom jag inte har min dator med. Kanske dax att smita iväg och göra mina behov, aja! Ha de fint puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0