måndag

Ska försöka skriva lite, väldigt svårt eftersom mina naglar är alldeles för långa.. men dom ska iaf fixas på onsdag :)

Annars har det inte hänt så mycket, badar och solar bara. Hela tiden tycker jag. Jag måste ta det lite lugnt nu för jag har äckligt ont i mitt ansikte av all sol. Som vanligt har vi varit ute och fiskat med andrée och alicia och den senaste gången fick faktiskt alla fisk! Då är det alltid lite roligare, inga stora men fisk som fisk eller?

Nu är det snart sommarrocken och jag tycker det ska bli riktigt kul faktiskt, synd att det inte kommer bli så mycket förfest med min pojkvän bara.. Tyvärr jobbar han hela torsdagen och till ganska sent på fredag och lördag.. Men iallafall, det är alltid något man ser framemot, det är ju de enda roliga som händer här i lilla svedala :)

Vad har mer hänt?! ingenting.. Här är några bilden ifrån igår, sol och bad då med!

Grillning, Micke Älskling och Andrée.









Och bildbevis!



Ett under att fisken var kvar på kroken!!

Nä nu ska jag ut i solen, eller ner i poolen rättare sagt.. Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: rebecca

vad mysigt det ser ut :)

2010-07-12 @ 22:37:42
URL: http://rrebeccapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0