städ och nya planer!

Detta var ju inte meningen.

Iallafall, vaknade väldigt tidigt. Redan kvart i nio och kunde inte somna om. Men Max ringde lite senare och frågade om vi ville följa med till Ikea för dom skulle handla saker till sin nya och omgjorda lägenhet. Och gissa om jag och alex blev sugna? Så nu är planerna klara för att göra om annexet. Förhoppningsvis så ska det lösa sig. Måste ha kök, riva väggar, göra nya väggar, måla, nytt nytt nytt en massa saker blir det, och DYRT! Men visst, det blir några år man bor där. Skulle verkligen bli perfekt om det blir som vi tänkt! Det är bara pappa vi inte har pratat med och vågar man det egentligen???!!

Men det löser sig nog. Iallafall så var ju vi i Tyskland igår. Där blev det en hel del, mer än vi hade planerat för min och alex del.. Fast det behövs ju för nu sticker vi inte till Tyskland på läääänge. ( Bilder kommer upp när jag hittat skit sladden.. )

Mitt rum är väldigt rent just nu för vi får ju gäster i helgen från Stockholm som vi träffade i Thailand. Därför måste de ju vara sååå fint (enligt mamma). Men nu blir det en paus vid datorn.







Hittade några gamla bilder, ser väldigt glad ut. :)
Så glad hade jag varit om vi hade fått detta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0