Varför?

Går alltid och duschar för tidigt när jag ska iväg och sen sitter jag bara här och har ingenting att göra.. Och när jag väl ska iväg ja då har man jätte bråttom. Får väl gå ner och hålla dom vuxna sällskap, vilket dom kanske inte uppskattar men de får dom ta.

Pappa har sagt att vi kommer fixa annexet! Frågan är bara när och massa klydd med pengar. För jag kan ju säga att det blir inte billigt om man ska fixa helt nytt kök, ha ny soffa, nya bord, ny garderob, tvättmaskin, kyl och frys och en massa detaljer. Förlåt ska inte tjata om det mer!

Sakerna är packade till ikväll, för ikväll ska vi hem till Therese 12 st tjejer och fira henne för hon snart fyller 18. Blir mat, dricka och andra roligheter. Så skriver väl mer imorgon. Sugen på att ta med min kamera faktiskt.. Äh den är kass! Köpa? Billigt? Mycket billigt? Tack för mig och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0