godmorgon?

Vaknade av att Alex ringde. Så det var bara att gå upp så nu sitter jag Här. SKITväder! Jag som hade tänkt sola hela dagen! :( Fast iofs nu kanske jag får gjort något här hemma. Får börja med att städa mitt rum iallafall.

Igår var Max och Sandra här hemma och snackade lite, vi bestämde att vi ska boka resa på lördag. Och som det ser ut nu åker vi den 11 september till Marmaris, turkiet. Har själv aldrig varit där. men det ska bara bli helt underbart att komma iväg en vecka. :) Såklart måste jag ta ledigt ifrån skolan, men man ska väl inte klaga?!!

Kommentarer
Postat av: rebecca

11 september, hur vågar ni? ;)

2010-06-23 @ 12:27:16
URL: http://rrebeccapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0