ny telefon!

Lämnade ju in min iphone i förra veckan tror jag det var. Och idag fick jag en helt ny, det tackar vi för. Men nu lär jag väl aldrig få använda den eftersom alex leker med den hela tiden.. Iallafall, skulle nyss gå och lägga mig, men känner på mig att jag inte kan sova. Så sitter väl här en stund till. Det blev även en stund i jazzucin idag Igen! Känns som man kommer sitta där alltid nu. Detta inlägget gjorde jag bara för att jag absolut inte har något annat att göra.

En sak till, När fan kommer sommaren hit? Dom lovade i måndags men är ändrat till imorgon, får verkligen hoppas att det stämmer denna gången. Vill ju börja sola och bada en massa! Så blir det fint väder imorgon så hoppas jag på att få lägga mig i en solstol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0