Hej!

Har inte bloggat alls denna helgen. Inte så intressant men skriver ändå vad jag har gjort.

Fredag: Skulle ju iväg med mamma o pappa och alex till kinarestaurangen men blev ändrade planer, det blev jag alex max och sandra som stack dit och åt istället :) efteråt körde vi hem till oss och spelade lite biljard och sen bestämde vi oss för att köra till max och spela spel. och kul var det verkligen! :p men iaf, sen körde alex oss hem. mamma o pappa var även där hemma så dom åkte med hem.

Lördag: Vaknade runt halv 5 har jag för mig? och sen blev det badet direkt för vi skulle vara hemma hos Andree och Alicia halv 6! Så vi körde till dom vid halv sex och åt (mycket gott) och spelade Wii och senare började vi spela kort och dricka en del. riktigt trevligt faktiskt, det tackar vi för! Vid två tiden gick vi ut och ringde mamma så hon kunde hämta oss. Så vi var väl hemma vid kvart över 2 halv 3. :)

Söndag: Tog det bara lugnt , träffade även felicia och eken på kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0