vaken men trött!

Vaknade vid två tiden, kunde verkligen inte somna om. Men tur de för jag var ändå tvungen att gå upp. Ska snart ner i badet.. För ikväll blir det mat hemma hos Andrée och Alicia , mycket gott! Det vet jag redan ;) Lite senare kommer det nog några till hem till dom och sen drar vi vidare. :) Får ju se hur det går.. Ajja. Där finns säkert några bilder ifrån igår.

Som sagt, igår var vi hemma hos Hanna. Blev mat och prat. Sen kom annat folk och runt halv 11 stack jag, felicia och emilia vidare till Andreas. Så en trevlig fredag kväll :) Skönt att det inte blev så mycket dricka också!

Nu ska jag in och försöka få liv i min älskling. Så hörs antagligen imorgon pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0