ensam hemma

Godmorgon! Härlig väder idag, skönt! Vaknade av att mamma och en kille börjar prata på mitt rum och när jag går upp så är mitt nintendo borta, alltså sålt. Härligt! Nu är det också borta men plus 1500kr istället. Måste spara pengar till Göteborg.

Alex stack hemifrån klockan 6 imorse, han skulle iväg och jobba någonstans? Men bra det också :) Sen blir det cykeln till svedala och sola. Sen är det idrott, vilket jag inte alls är sugen på.. Efter det cyklar jag hem igen och träffar alex här. Sen blir det väl städningen eller skogen kanske för det är så fint väder. Men nu kallar sängen iallafall! Ha de ♥

(Kan tyvärr inte lägga in bilder ifrån skogen sen igår, hittar inte sladden..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0