Helg

FREDAG.

Vaknade redan vid halv elva för alex skulle iväg och jobba kl. tio så kunde inte riktigt somna om där. Satte igång tvn och väntade till alex skulle ha lunch vid 1 tiden. Då kom han och det blev mat. Nu sitter jag bara och väntar ut tiden , ska snart ner i ett bad och göra mig iordning för ikväll! Då blir det grillning och annat hemma hos Andrée och Alicia. :)

I Onsdags kom Max och Sandra hit, runt halv elva på kvällen. Blev en maassa pictionary, vilket som inte gick så bra för mig och Sandra.. Killarna var lite mer på hugget för de den dagen. Aja, Sen gick vi och la oss runt 3 den natten. Vaknade vid 11 och stack till Sandra för att hämta hundarna och göra våfflor. :) Efter det blev det en runda i skogen, vilket hundarna säkert uppskatta! Skönt att få komma ut ibland. På kvällen firade vi alex kusin som fyllde 10. Var hemma tidigt den kvällen, vi var jätte trötta!

Nu ska jag ner och ta en sista cigg innan badet. Ha de ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0