söndag igen

Och helgen är slut. I fredags var vi hemma hos mig och åt fondue, med andree och alicia. Riktigt gott! Och sen gick vi ut och satte oss, pratade en massa och senare mot tolv tiden kom mamma o pappa hem och då fick vi bege oss till annexet. Lite innan tre så började dom cykla hem och jag och alex gick direkt och la oss.

Igår morse körde vi och köpte frukost och tog med hem till a&a, sen efter maten körde vi till slimminge och lite över allt. Sen blev det bråttom för på kvällen skulle vi vara i malmö kl 6 hos sofies pojkvän. Där blev det mat, kubb och senare badade vi badtunna. Riktigt härligt. Åkte hem vid tolv, alla var trötta.

Nu ligger jag bara i sängen och väntar på att min älskling ska sluta jobba! Sen blir det grillning hos a&a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0