Wiho för söndagar!

Klockan är mycket nu,  ska snart ner och ta en sista cigg med mamma. Sen blir det sängen! Och kolla på Avatar om jag får som jag vill (a). Idag skulle vi egentligen till skogen med andrée och alicia, men dom och alex orkade inte! Lata jävlar. Dom ville inte p.g.a att det regna? Snälla det var ju hur torrt ute som helst! :) Iallafall ikväll blev det bingolotto och de såg ut som alla söndagar, INGEN VINST! Slutar snart lägga pengar på de!

Imorgon är det skola till halv tio ungefär, beror väl på. Och sen är det sola och skogen med mimmi, alex och antagligen felicia :) Om vi orkar och vill, så ska vi även träna efteråt. Måste komma igång nu.. Fick hem min bikini/baddräkt och Nejtack att jag använder den som det ser ut nu!

Bloggar kanske mer imorgon, för detta kändes mer som tidsfördriv medans alex hjälper till med fakturerna.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha, vi har också börjat spela bingolotto. vann faktiskt två sverige lotter :P

2010-05-18 @ 20:27:40
Postat av: Louise

Det är bara nybörjar tur! har spelat hur många gånger som helst, har ju aldrig vunnit ett skit! :p inte ens en ny bingolotto.... Var köpte ni bingolotter? ;)

2010-05-18 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0