godmorgon söndag.

Fredag.
Slutade skolan och kom hem, blev rastlös och kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde men sen somnade älskling och jag började göra mig klar för  klockan 6 körde vi till svea för att äta med mamma&pappa. blev klar & mätt sen körde vi hem till therese&jocke. och efter en liten stund körde vi ut till max & sandra. verkligen en trevlig kväll! jag, alex, jocke, fredrik & jessica tog taxi hem halv 2. och då blev det sängen!



Lördag.
Pappa ringde och väckte oss mellan 9 och 10? tror jag. men då var det dax att åka iväg till vårdcentralen för att vaccinera oss. faan vad jag hatar sega vårdcentralen. fick ju vänta hur länge som helst! men efter ett bra tag när det var fixat så stack vi för att hämta alex bil hemma hos sandra. sen vidare för att kolla lite brottning. dock var det ingen höjdare så vi körde igen. men när vi kom hem och klockan blev sent så gjorde jag mig iordning (först som jag en liten stund..) för sandra&therese skulle komma ut så vi kunde laga mat tillsammans. blev inte helt fel faktiskt! så igår blev det en massa snack, spelande & biljard.



Nu ska jag snart ta mig upp ur sängen för kl 11 kommer sandra hit, då blir det träning. ska bli skönt faktiskt! sen när jag kommer hem blir det duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0