jag kan också.

STÖRSTA TEST FÖR TJEJER

Har du ett par blåa string ? tror inte det
Vem var den senaste du pussade ? min pojkvän
Trivs du med det ? jadå
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil ? ingen aning, en del.
Vad gjorde du inatt ? sov
Och i förrgår natt ? sov
Vad gör du innan du ska sova? tvn
Kan du prata med din mamma om allt ? ja om jag vill.
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid ? ja, men inga planer på att blir det.
Har du varit gravid ? nej
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? förstår inte meningen med det? har inte tänkt gifta mig under dom närmsta åren. & måste jag ha en ring som förklarar min kärlek?
Stövlar eller gymnastikskor? -?
Kjol/klänning eller jeans ? jeans
Hemstad/ort? svedala
Hårfärg? mörk

TIO SAKER OM DITT LIV
1. Har du nånsin varit kär? ja, verkligen.
2. Tror du på kärlek? ja
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? ja
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? vet ej.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? nej
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne? tror jag inte?
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? både ja & nej.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? vet väl inte jag?
10.Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej inte direkt.

TIO SAKER: THIS OR THAT
1. Kärlek eller pengar? kärlek
2. Vin eller öl ?  vin antagligen, öl ibland.
3. Dag eller natt ? natt
4. One night stand eller förhållande ? förhållande, som det ser ut nu.
5. Tv eller internet ? internet
6. Pepsi eller cola ? cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? både och. beror på vad man känner för.
8. Färgfoto eller svartvita? färg
9. Telefonkontakt eller face to face ? face to face
10. Bilddagboken eller myspace ? ingen alls faktiskt

"HAR DU NÅNSIN"
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? jadå, josefine&jag var inte bäst på det. men vi lärde oss! :)
2. Har du nånsin viljat ta livet av någon? aldrig att jag tänkt göra det.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? ja, men försöker att inte ångra en massa.
4. Har du hoppat bungy jump ?  nej
5. Har du nånsin gjort slut ? nja.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta ?  nej
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? självklart
8. Har du nånsin gått på bio ensam? nej
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? ja

10 SNABBA
1. Saknar du någon just nu? nej
2. Är du glad? nej uttråkad
3. Är du fundersam? det händer väl.
4. Är du uttråkad? yes!
5. Är du tysk? nej.
7. Är du italienare? nej
8. Är du fransk? nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? yes!
10. Gillar du någon just nu? adå

Kommentarer
Postat av: josefine

jodå mot slutet så klarade vi av att smita ut riktigt bra haha. minns du när martin och brynolf skulle hjälpa oss ut, rena katastrofen!! men är riktigt stolt över den gången felicia skulle med oss ut. då var vi snabba.

2010-11-09 @ 12:41:35
Postat av: Louise

Haha. ja den gången var inte den bästa! ja det gick bättre än förväntat. men glömmer aldrig den gången du skulle in till grannen och jag var riktigt sur på dig och höll på att väsnas BARA för att jag ville att din mamma skulle vakna och komma på dig! :p

2010-11-09 @ 12:52:38
Postat av: Anonym

jaa så elak du var haha! eller när bara jag och elin stack upp till martin så sov du kvar, sen när vi kommer tillbaka så här typ 5på morgonen du bara vaknar helt yr och säger "men jossan har inte slutat rida" eller något så hahah :)

2010-11-13 @ 17:20:30
Postat av: Louise

haha ja det glömmer jag aldrig! värsta av allt var när det var du och jag och vi skulle ut någonstans. och det jävla spindelnätet som jag inte såg! och när vi kommer till ankdammen så berättar du. mina kläder har aldrig åkt av så fort som dom gjorde då.. !!!

2010-11-13 @ 17:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0