trött? klockan 7?

ja jag är trött! hade gärna somnat. men då kommer jag aldrig att kunna sova sen. plus att jag har inte mått riktigt 100 på hela dagen. riktigt kass i magen, så bestämde mig innan när jag badade med mamma för att sticka och träna men så fort jag kom upp ur badet fick jag ont i magen igen.. Kasst !! men vad ska man göra. jo man ligger i sängen med datorn i knäet och tittar på tv för snart är det paradie hotel. hatar att jag har kommit in i det nu. måste ju bara titta!

ska försöka sova tidigt idag men det lär jag väl inte kunna när jag väl ska somna. :) alltid samma sak. men nu ska jag kolla vidare lite innan det börjar.




Kan snön komma snart eller?! Ska det ändå vara så snuskigt kallt kan det väl lika bra bli snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0