äter äpple och laddar upp bilder

är precis vad jag gör just nu, eller så bloggar jag ju också iofs. men det är riktigt segt att ladda upp bilder en halvtimme kvar står där.. aja, jag och mamma var precis och handlade mat till ikväll för ikväll kommer mamma, pappa och pia på mat. är egentligen jävligt trött idag men får väl snart ta en dusch så man piggnar till.

igår var det som sagt klassfest, det var faktiskt riktigt kul. lite spännande faktiskt ;) fast åkte hem redan klockan tolv. alex är och jobbar, han skulle upp tidigt idag så det fick bli tidigt igår också. men det var snällt att han ens ville hämta :) idag mår jag faktiskt bra. bättre än jag trodde jag skulle göra, och det är ju aldrig fel?

nu ska jag inte skriva mer, bilder sen igår kommer upp på facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0