godmorgon fredag

Igår slutade jag redan klockan elva och hade bara en lektion. Sen åkte jag hem och både jag och alex somnade till i en timme. Lite innan två kom Sandra och hämtade mig för då skulle vi träna. På kvällen åkte jag och mamma ut och övningskörde. Sen kom jag hem och då skulle vi börja lägga tillbaka plattorna utanför lägenheten. När vi kom in så blev det film, dock var det inte speciellt bra. The bounty hunter.

Nu sitter jag i skolan och har företagsekonomi, alltid lika tråkigt.. Men på lunchen är det pasta och skinksås mums!

Ikväll ska jag hem till Therese, där blir det party!
Nu ska jag kolla annat och kanske till och med lyssna på läraren.. Klockan 13.40 är det helg, och det ska bli underbart skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0