helt slut och samtidigt raslös!

Har varit i annexet och fixat nu sen klockan 12 imorse, städade toaletten så gott jag kunde. Och innan syndade jag och alex, för vi har ju bestämt oss för att inte äta ute. Men vi klarade det i en hel vecka och 12 timmar. Bra jobbat faktiskt. Men idag fick det bli så eftersom vi höll på där ute och ingen orkade göra någon mat. Men nu snart ikväll blir det bakad potatis.

Igår
var vi som sagt hemma hos Therese men en del folk. Var väl runt 15-16 pers kan jag tänka mig. Trevlig kväll men blev hämtad lite i halv ett tror jag. Inte så bra koll men då blev det direkt hem i sängen, och det blev ingen natta mat! Känner mig stolt att jag kunde säga nej till det fast i läget som jag var i. Alex försökte men Nej! ;)

Nu ska jag snart ta en dusch eller kanske bada, känner mig väldigt äcklig så får väl bli en dusch. Men ikväll händer det absolut ingenting. Alex jobbar och ag sitter hemma själv, orkar inte ta mig in till Svedala iheller, även om jag inte tror det händer någonting där heller. Nu har jag skrivet alldeles för mycket så att ingen antagligen orkar läsa, men det skiter jag i! För så uttråkad är jag!

Visst ja, ska ut och fota också för nu när det väl är städat så måste man ju fota. Inte så kul att lägga ut bilder när där ser förjävligt ut.
Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0