lägg ner

Så jävla trött på det, alla får ha sina egna åsikter och ja, ÄVEN JAG! Seriöst bara för jag tycker att sverigedemokraterna har något bra att komma med så är man outbildad? Hör ni de? Ni som har vett i skallen , ni är egentligen outbildade !! Hur i helvete kan man sitta och skriva en sån sak. Den personen som skrev det är isåfall precis lika outbildad. Jag tycker att det är helt rätt att det finns någon där ute som vill förminska detta med invandringen. För varför ska vi försörja både oss själva och dem? Nu pratar jag om dom som inte har jobb, inte försöker, misshandlar, och förstör i samhället osv. Hur kan man bara vilja ha kvar sånna människor??

Tänk er själv, du hade flyttat till deras land alltså dem som förstör här. Hur fan tror du att du hade blivit behandlad? Inte fan hade dom byggt en kyrka till dig, inte fan hade du blivit behandlad bra om du hade kommit utan din slöja. Ja men det är klart att vi inte ska sjunka lika långt som dom, det är klart. Men varför ska dom komma hit och inte ens kunna svenska, inte ens försöka? Det tycker jag är sjukt. Som rosengård, eller andra ställen i malmö, det kvittar egentligen var så skulle jag ALDRIG  i hela mitt liv gått omkring där själv när det är mörkt. Aldrig! Det finns svenskar som också inte har rätt i skallen men vem är det dom påverkas av om inte invandrarna? folk som leker sig vara invandrare.

Nej jag tycker det är sjukt allt ihopa. SD kom in i riksdagen men det kommer inte hjälpa ett piss. De kommer ändå inte ha någonting att säga till om, liten chans till det iallafall. Så fine, där fick ni ändå er vilja egenom.

Nu tänker jag inte ta detta snacket mer, för man blir bara irriterad. Räcker man går innanför dörren i skolan så blir man utfrågad varför man säger så och blabla bla. Håll ert för er själv så gör jag likadant.

Kommentarer
Postat av: felicia nidemyr

vad är det nu som har hänt :O ?

2010-09-20 @ 15:09:54
URL: http://nattstad.se/felicianidemyr
Postat av: rebecca

jag håller helt med dig.

sverigedemokraterna vill minska invandringen och istället försöka hjälpa dom i deras hemland. fattar inte varför alla är så upprörda över detta.

idag i skolan så var det såhär: så fort en svensk gick förbi en invandrare skrek dom "sverigedemokraterna!" precis som att dom är irriterade över det. men det drabbar ju inte direkt dom? blir så irriterad på det hela.

2010-09-20 @ 15:36:07
URL: http://rrebeccapersson.blogg.se/
Postat av: Louise

Det är såhär att folk tycker att sverigedemokraterna är nya hitler. :) Och folk verkar älska att jobba röven av sig för att kunna försöja dessa folk som ligger hemma på sofforna och bara tigger pengar. Och sen älskar dom att folk blir misshandlade våldtagna osv. överallt i Sverige :)

2010-09-20 @ 15:43:44
Postat av: felicia nidemyr

men vadå , är det någon som har sagt nånting ? det du skrev med skolan :P

2010-09-20 @ 16:06:13
URL: http://nattstad.se/felicianidemyr
Postat av: Sandra Blad

Bra Louise!! :)

2010-09-20 @ 16:06:20
Postat av: Louise

Nä men vi skrev på facebook igår en hel uppsatts, och så har många sett det. :p

2010-09-20 @ 16:45:27
Postat av: Alicia

Varför blir inte du ungdomspolitiker i Svedala Kommun?

//Dom roliga på kyrkogatan ;-)

2010-09-20 @ 19:11:23
Postat av: rebecca

ja, jag vet. såg allt ni skrev på louise status på facebook. jag gillar att du verkligen våga säga det där, jävligt modigt gjort av dig faktiskt för många va emot dig. känns som alla dömmer en som rasist bara för man tycker att SD har bra idéer. åh vad arg jag blir!

2010-09-20 @ 22:02:42
URL: http://rrebeccapersson.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha ja varför har jag inte tänkt på det ?? ;) Nej fy!

2010-09-21 @ 09:05:57
Postat av: Therese

Yttrandefrihet, här i Sverige! Att prata politik gör mig galen. Jag röstade på SD, dock endast i kommunen men ändå. Och jag håller med dig. Fullt ut. Men det här med politik, det lägger jag på hyllan nu....

2010-09-21 @ 19:32:31
URL: http://magnin.blogg.se/
Postat av: Emilia

okej, nu är det sent efter valet men bara så du vet, sd är vågmästare i riksdagen så dom kan komma att ha en hel del att bestämma ;)

2010-10-01 @ 18:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0