lördag 18 september

Vaknade för en lite stund sen. Ska nog snart väcka älskling så vi kan hämta mina linser som jag tvungen skulle tappa igår!... När jag kommer hem så blir det träning med Sandra och kanske Max. För ikväll kan det bli en jobbig kväll... Släkten kommer och de blir lätt att man tappar humöret..

Igårkväll blev det lite gjort i annexet, duschkabinen är uppe iallafall. Och fick målat lite och så. Lite senare på kvällen kom krille pernilla max och linus en stund. Efter det blev det sängen direkt!

I alla fall nu har jag inget att skriva, hejdå.

Kommentarer
Postat av: rebecca

ni skulle skaffat ett eget litet gym i annexet när ni ändå är igång ;)

2010-09-18 @ 10:50:33
URL: http://rrebeccapersson.blogg.se/
Postat av: Louise

Nja.. Så stort blir det inte tyvärr ;)

2010-09-18 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0