måndag

Som jag sa innan var jag i skolan och hade två lektioner och sen sutade vi för dagen. Vill bara att denna veckan ska gå fooooort!

Vill en massa saker nu tycker jag.
- Flytta ut, som är snart hoppas jag.
- Ha jul och nyår.
- Sen bär det av till thailand, ska bli sååå skönt.
- Körkorten måste fixas för det 5maj fyller jag 18 !!
Sen är det äntligen sommarlov igen, och förhoppningsvis en varm sommar. På hösten där blir det tatuering vilket jag längtar till allra mest! Hoppas verkligen någon kan göra den.. Självklart ska jag ha tränat och gått ner en massa under hela denna tiden också.

Ikväll är jag ensam hemma eftersom alex jobbar, eller mamma är hemma iallafall men vi ska nog ut och övningsköra en stund för jag är väligt uttråkad när jag är själv.











Drömmar kan man ha ...


Kommentarer
Postat av: Alicia

Och du längtar väl tills vi gifter oss oxå ;-)



É de ditt körkort losso???

hahaha :D

2010-09-27 @ 18:44:59
Postat av: Louise

ja det är klart! ;)



HAHAHAHA vad roligt.............

2010-09-28 @ 09:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0