Skolveckan slut.

Nästan iallafall, imorgon ska jag bara träffa min ps och föredetta mattelärare. Ska försöka fixa betyget i Matte A för det behövs verkligen. Så jag kan få ett mindre ig , alltid skönt. Efter det så har jag bara en halvtimmes lektion sen slutar jag för veckan för vi har studiedag på fredag!

Har nyss varit och tränat i torup med sandra, blev något lite iallafall fast jag inte har mått 100 idag. Men nu får vi verkligen ta tag i det igen för denna veckan har vi varit kassa. Svårt att fixa ihop det också pga våra schema i skolan. Men det löser sig, får träna på helger också helt enkelt.

Nu kommer snart älskling hem och då blir det mat. Ikväll blir det idol och kanske ska jag iväg och övningsköra, ska köra till mitt gamla underbara hus som jag bodde i innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0