tralallallaa hejhej

Nu är man nybadad och fräsch igen. Eller ja det var ett tag sen nu men ska snart rensa hela gardroben och se vad man kan hitta för kvällen att ha på sig. Skulle bara vilja slänga allting och köpa nytt.. Men tyvärr finns det ju inte pengar till det heller. Aja så får det va. Som sagt kommer släkten ikväll, klockan 6 och jag är riktigt sugen på att dom ska komma nu och inte för dom ska komma utan för att vi ska äta smörgåstårta! Mums vad gott. Sminket ska också snart på. Hatar verkligen att ha smink, vill vara brun på riktigt och inte fejk. Nu när jag är brunett igen så ser man fan så mycket blekare ut. Hemskt!

Alex jobbar och jag sitter och lyssnar på musik. För jag har tråkigt som vanligt. Men idag har vi fått upp vår luftvärmepump så slipper vi alla dessa sjukt fula element. Hoppas vi kan få gjort något imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0