15.18

Idag har det inte riktigt blivit som det var tänkt från första början. jag och pappa åkte en massa runder i byn och klydda, sen körde vi vidare till svågertorp och köpte dynor till utemöblerna vilket tog alldeles för lång tid så det blev ingen runda med sandra och emma.

Nu har jag iallafall precis kommit ut ur duschen. Tänkte sitta här i soffan en stund innan jag börjar klä på mig för sandra kommer och hämtar mig mellan 5 - halv 6 då ska vi handla det sista för ikväll. Blev inte som det skulle ikväll heller, skulle bli en mysig ute kväll men nej vi får hålla oss inne om vädert fortsätter såhär. Men grilla ska vi! Och antagligen bada jazzuci. Men nej nu ska jag göra lite körkortsteori, Ja på en lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0