godmorgon söndag

vaknade vid tolv tiden av sms av älskling. nu ligger jag bara och snokar.

igår: hjälpte till hemma en massa, först städade jag annexet och sen fick pappa igång moppen så den läcker inte bensin längre men dock är den konstig att köra med. mamma och jag försökte även rensa mellan plattorna här hemma men det var riktigt drygt. sen kom roger & therese in så vi tog en cider&öl på uteplatsen i solen. underbart väder var det vekligen! vid halv sex gick jag in och började med maten och sedan duschade. vid 8 halv 9 kom sandra och hämtade mig, jessica och emma. körde till ica och mötte upp nicolina. där handlade vi lite gott till kvällen. kom till sandra sen där vi satt och snackade en massa sen började vi spela spel. med andra ord & pictionary. vid två körde vi hem. när jag väl kom hem så sov alex så jag fick snällt också försöka sova men det gick!

nu ska jag snart klä på mig för jag ska ut och tvätta moppen och sen ska vi iväg till kina restaurangen. ikväll blir det lugnt, ska glo på big brother såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0